Motionerat

När jag kom hem från jobb (stressade hem) så gick jag in och bytade om, sen slängde vi oss i bilen och kröde och hämtade Diza. Lite sena var vi, men vi brukar hämta henne tidigare annars så en gång är väl OK...
Ola var så gullig idag så han sa att han skulle följa med ut och gå idag. Sagt och gjort, han och Diza följde med mig ut och gick. Men jag gick inte lika långt som jag brukar. Gick väl kanske 3 km, Ola och Diza gick 1,5 km så det var väldigt duktigt av Diza :-)

Nu börjar det lukta pizza här. Ola och Diza ska äta hemmalagad pizza...
Usch vad äckligt...

Men jag får tänka så här, det är bara ett par veckor nu ju! Jag har klarat det mycket längre innan!

En helt annan sak. Vår katt har försvunnit. Vi har ingen aning var hon tagit vägen! Både Ola och jag har letat, men vi kan inte hitta henne någonstans. Hon var hemma igår när jag kom hem från jobb, sen helt plötsligt var hon borta...
Vi märkte inte det förrän på kvällen. Då kallade och letade jag därute, jag tittade i tvättstugan och på toa och där hon brukar ligga. Men ingenting! Ola kollade idag när han kom hem från jobb, men hon finns ingenstans. Är det inte konstigt??? Katter brukar väl inte springa vilse, eller?
Kom hem Mallis, vi saknar dig!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!