Lunch!

Har precis kommit tillbaka från lunchen, men den är inte slut än så jag passar på att skriva här lite.

Vill bara klargöra att jag inte hoppar över några måltider! Utan jag ska göra ett gott försök att pulverdieta mig i en vecka eller två...

Detta företaget är fantastsikt! Alla verkar trivas här och alla är glada och trevliga. HÄR SKULLE JAG VILJA JOBBA!
Synd att det inte finns NÅGRA jobb någonstans nu när vi tar examen...
Jag satt ensam i lunchrummet (jag kom först) men de första som kom in kom och satte sig vid mitt bord. Även folk jag inte ens hälsat på! Det är verkligen trivsamt här. OCh ibland kommer folk in på rummet och frågar om det går bra och undrar vad jag gör. Jag är super glad att jag bestämde mig för att ringa hit och att jag sen fick plats här :-)

När jag tittar ut genom fönstret ser det ut som om solen vill kämpa sig igenom molnen, men det går inte riktigt. Men jag hejar på solen. Tror och hoppas att solen vinner, om inte idag så imorron ;-)
Idagär det en massa poliskontroller överallt här i Malmö/Lund området. Kör försiktigt!

I eftermiddag när jagkommer hem ska jag direkt ut och gå i skogen så jag inte blir frestad av Olas och Dizas mat...
Sen är det ju supergodt med motion också, måste bruka allvar nu!

Nä, ska strax göra ett snabbt inlägg om en rolig grej jag läste på en sida. Sen är det back to work!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!