Jag blev blogglurad!!!

Jag gick hela dagen igår och var övertygad om att jag inte blivit lurad!
SÅ fel jag hade.
Det visade sig att en kompis som är i USA som au-pair och bloggar lurade mig genom ett inlägg.
Hon skrev att hon funderat över sitt val och nu ångrade sig och ville hem. Så nu skulle hon åka hem.
Jag kommenterade och skrev att det var modigt blablabla...
Så idag skriver den lilla busan att det var ett aprilslämt!
SÅKLART! För när man läser på hennes blogg så märker man att hon verkligen trivs. Så jag BORDE kunna ha lagt ihopa ett och ett. Men nänä, här är vi lättlurade! *haha*

Den var bra faktiskt, Stina!
April april!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan trösta dig med att du inte var ensam! Det enda april "lur" jag gick på var Stinas... ;)

2009-04-03 @ 09:12:00
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!