Införskaffat idag!

Idag har det blivit några nya saker!

Mitt paket kom äntligen! Jag hade beställt HELA Twilight serien (på engelska för mycket har gått förlorat i översättningen) och jag ska börja läsa alldesles strax i min säng :-)
Har ju redan sett Twilight men vill läsa den ändå. Sen vill jag försöka hinna läsa de andra böckerna innan jag ser de andra filmerna, New Moon kommer ju ut i juli redan!

 

Så var mormor, Diza oc jag och handlade lite nya skor idag. Som tidigare nämnt så hade jag inga skor att ha på kontoret i sommar, egentligen inga ordentliga skor alls att ha nu på vår/sommar.
Så Diza fick dessa och ett annat par i annan färg av mormor;


Vet inte varför den tösen ALLTID ska ta på sig skorna på fel fot, börjar bli hennes kännetecken litegrann. Hon säger envist att det inte är fel heller...

Mina skor ser ut på detta vis;


Supernöjd!!! Inte ett par svarta skor i sikte fast jag gärna ville!

   (Klicka för större bilder)
Skorna från sidan!

Nä, nu kallar min säng, jag ska läsa lite Twilight!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

nicea skor! =)

2009-04-28 @ 06:23:51
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!