Har varit och spått mig

Ikväll var jag och spådde mig. Jag vet inte, jag gick därifrån med en konstig känsla. Nästan lite tomhet...
Vet inte varför, för själva sessionen var bra. Men tomheten kanske beror på att inget speciellt kommer att ske. Livet kommer lunka på som det gör nu...
Fick förvisso många positiva besked. Bland annat om jobb och sådär. Hon pratade om min man och Diza och kommande barn, mamma, pappa och mina syskon.
Jag kanske hoppades lite naivt på att hon skulle säga att mamma skulle bli frisk, lite mirakel önskningar, men något sådant utlovade hon inte. Kanske är det lite därifrån tomheten kommer. Men hon sa också att det kommer att bli en bra sommar.
Som sagt fick många positiva besked, men...
Hon sa ocks att det kommer att dröja med barn, kanske lite längre än vad jag önskat.

Men jag ska också tillägga att jag tror starkt på ödet. Det som sker det sker av en anledning. Tror också att man kan påverka ödet, tror det är därför en spådom kan ändras...
Tror inte heller att det hon säger stämmer till 100%, men till viss del.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!