Här är isbjörnar och pingviner på kontoret!!!

Halloj, nu är det lunch. Har precis kommit tillbaka, gick lite tidigare så jag skulle hinna blogga lite också.

Herreminje, vad jag fryser!!! Här är så kallt och mina fingrar är som ispinnar och näsan rinner, bara den inte blir röd ;-). Men detta är en del av dieten och det vet jag, men ändå kommer det som en chock varenda gång. Man glömmer liksom mellan gångerna HUR kallt det är!

Ikväll och imorron (och ev söndag dag) kommer eldprovet! Första helgen på kuren. Jag vet hur svag karaktär jag har på helgerna. På fredag och lördag kväll är det mys. Och på dagarna kör vi alltid till mor och far med fika när pappa kommer hem från jobb! Huuuh jag ryser bara jag tänker på det...
Men jag är motiverad (säger jag nu när jag sitter på jobb och ingen frestar mig med nåt ja...)!

Men herregud, två helger ska jag väl ändå klara!

Efter jobb idag ska Ola, Diza och jag åka till OBS.  *Viskar* Vi ska in på ticknet schhh...
Ska bara kolla. Egentligen har vi inte råd, men det är bara för att vi lägger allt på huset. Så ska vi åka får vi TA oss råd.
Som syrran sa igår; Man ska inte skjuta upp en massa...
Och det är så sant, det lärde både hon och jag oss på påskafton när en nära arbetskamrat till henne och en barndomskamrat till mig (samma person) dog hastigt och oväntat...
Jag tar ju faktiskt också examen om en dryg månad, det måste vi ju fira. Och det bästa sättet att fira är med en resa :-)
För ett tag sen hade jag sagt till Ola (för det är han som tjatar om resa) att vi väntar lite tills jag har fått ett jobb. Men efter detta så håller jag med syrran! CARPE DIEM!

Sen måste jag handla lite byxor till Dizen. Tog på henne ett par byxor imorse som va fem cm för korta... Hon har fått en massa från syrrans töser men de är fortfarande en el. två storlekar för stora.

Nu är det dags att jobba!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch dieter kan vara så tufft det! Har just kört stenhård GI några veckor. va kör du för diet??



/lifely.blogg.se

2009-04-17 @ 12:46:49
URL: http://lifely.blogg.se/
Postat av: Linda

håller med syrran din! carpe diadem! =)

2009-04-17 @ 12:53:42
Postat av: Jag

Hej lifely,

Kör cambridge, tycks vara det enda som funkar för mig...

Tack för titten :-)

2009-04-17 @ 14:44:36
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!