Grilldebut!!!

Ikväll hade vi grilldebut! Det var smaskens kan ni tro!
När jag var på väg hem från jobb så var 14 hela grader! Yessss, bring on the vår säger jag bara!

Så när jag kom hem skulle jag egentligen köra och hämta Diza för hon har varit med moster N och mormor och morfar hela dagen. Hon har det bra, lilla pyret. Hon sa imorse när vi gjorde oss i ordning för dagis: Mamma... Jag vill vara hemma idag... Med sin ledsnaste ögon. Det gjorde ont i mammahjärtat. Så blödig som man är så ringde vi först till mormor, men där var ingen som svarade. Sen ringde vi moster för vi visste att hon skulle vara vaken eftersom hennes flickor åker bussen till skolan vid den tiden. Så hon kunde åka dit. Så de har myst i sängen och tittat på Playhouse Disney. Sen åkte de till mormor och morfar och fikade, sen stannade Diza hos dem och hjälpte de i trädgården.
Så hon har haft en riktig mysdag!

Sen när jag kom hem från jobb så körde vi direkt ner tillmormor och morfar för de bjöd på grillat!
Det var RIKTIGT gott!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!