Godnatt tisdag!

Ska plocka fram kläder till Diza tills imorron. Då är det dags för påskfest på dagis. Den "lilla" avdelningen, alltså småbarnsavdelningen, har bjudit Dizas avdelninge på påskfest ute på gården. De som vill får klä ut sig. Givetvis ska Diza klä ut sig!
Men saken är den att hon brukar säga att; Ja mamma, jag ska klä ut mig.
Men sen när morgonen kommer så ångrar hon sig i sista stund. Så idag frågade vi nästkusin Alice, som går på samma avdening som Diza, om hon skulle klä ut sig och det skulle hon. Så de kom överrens om att båda skulle klä ut sig till påskkärringar...

Så nu ska jag plocka fram dessa kläder, sen ska jag gå och lägga mig. Troligtvis kommer jag att slockna innan huvudet landar på kudden, för jag sitter och kisar och gnuggar mig i ögonen och innan när jag låg med Diza i hennes säng somnade jag nästan... innan henne... ;-)

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!