Godmorgon Onsdag!

Näst sista dagen i April då alltså. Imorgon är det valborg och den kommer att spenderas hos syster yster. Dit kommer vår kompis S och hennes kille R, som kom till Sverige igår. Efter mycket planering och uppskjuten ankomst kom han äntligen från USA igår och nu ska han stanna några månader och jobba. Jag är så jätteglad för din skull, S.

I eftermiddag ska vi på (kvartsamtal vill jag gärna kalla det men det heter ju inte så längre) utvecklingssamtal på dagis. Ska bli spännande att höra vad de har att säga. Själv tror jag inte att jag har något att ta upp, men ska fundera på det under dagen.

Imorse när jag körde till jobb var det redan 16 grader ute. Är det klokt? Jag är superglad att det äntligen är fint väder, men kan det aldrig vara sånt här väder när man är ledig??? Nä, här sitter jag vid mitt skrivbord och kikar ut på det fin fina vädret! Jaja, jag håller tummarna att det är fint denna helgen, nu när det är långhelg och allt... ;-)

Nä, nu är fikapausen strax slut! "Ses" sen...

Tjingeling!  

Kommentarer
Postat av: Linda

Håll ut!! Är du ledig imorgon? Det är jag! =) Det ska bli fint väder har jag hört! Kramiz

2009-04-29 @ 13:07:30
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jyoti

Nähää, ingen risk vet du ;-)

2009-04-29 @ 13:13:20
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!