Godmorgon Långfredag!!!

Idag vaknade jag 10 minuter innan väckarklockan ringde. Kan inte minnas sist jag gjorde det faktiskt, inte utan att gå och lägga mig igen iaf ;-) Resten av familjen ligger och snarkar fortfarande ;-)
Men idag blir det inte att jag går och lägger mig igen, för denna dag är lika fullsmockad som påsken alltid är. Jag ska säga er att jag har haft så mycket att göra på sistone att det har knappt kännts som om man var ledig...
Men iaf, nu ska jag strax ut till skogen och gå rundan. Jag orkade inte igår, vilket gav mig lite dåligt samvete faktiskt. När jag gjort det ska jag hem och duscha sen ska Diza och jag ner till mormor och morfar och passa Zipen.

Det gå bra med den svarta katten Zorro, fast Zipen var nog liiite för gåpåig igårkväll, för då hade han blivit lite tuffare *hihi*, men den gråe katten Zigge, det gick inte alls, han tyckte inte als om den nya familjemedlemmen. 
Det kändes lite som Deja Vu när vi ko ner till mormor och morfar igår, för när jag såg Zipen så påinde han SÅÅÅ mycket om vår gamla hund som vi hadenär vi var små, Teddy...

Jaja, efter att vi passat Zipen så ska vi till Olas föräldrar och käka lunch, sen vidare till släktträff som de alltid har på långfredagen.
Men förhoppningsvis kommer vi hem i tid, vi har ju hela morgondagen också...

Nä, nu får jag ta mig i kragen och sticka till skogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!