Goda nyheter!!! Wiiiiii

Japp jag har glada nyheter!!! Jag är rent pirrig i hela kroppen! Det var länge sedan jag fick så goda nyheter att det pirrade i hela kroppen :-)

Ska berätta, historien börjar igår. Jag hann ju inte skriva igår. Jag körde direkt från praktiken till mor och far igår för jag skulle låna deras skrivare. Skulle skriva ut papper till intervjun idag.
Efter det körde jag direkt till syrran för vi skulle ha lite tjejkväll. Käkade tacos och kollade chickflicks! ;-) Det var jättemysigt! Kompis S, som var med igår, berättade att hennes kille äntligen kommer till Sverige, förhoppningsvis nästa vecka. Så halvbokade vi valborg.
Sen kom tentaresultaten  från sista tentan. Jag klarade den!!! Det var ju inte i klass med dem resultaten jag fått innan, men skit i det, det blev iaf ingen omtenta, bara det är värt ett; TJOOHOO!!!

Idag var jag då på intervju, på ett av nordens största byggföretag, för att se om jag kunde få praktik där istället. Eftersom där jag är nu inte har så mycket för mig att göra, och i princip inget inköpsrelaterat...
Intervjun gick mycket bra och jag fick den!!! Så jag börjar där på tisdag. Har snackat med dem i Danmark och de var väldigt förstående :-)

Så när jag kom hem idag fick jag ett sms av kusin S, hon frågade om jag inte kunde vara med i vårruset, för de behövde en tjej till. Hon vill väl ta död på mig, jag vet inte, för jag ju noll och ingen kondis ÖVERHUVUDTAGET! Men ok, jag var i ett sånt glädjerus att jag sa ja, så detta kommer jag väl få ångra...
Jag vet att jag kommer få ångest mer än en gång över detta...
Ni vet att jag bara kommer sinka er va?

Jaja, skitsamma, idag är en bra dag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ninni

Härligt med lite medgång istället... se det vänder till slut om man bara härdar ut...

Vi är jätteglada för din lycka!!! Vi ses sen..

2009-04-07 @ 15:15:51
Postat av: Anonym

vad roligt för dig! det är du väl värd. kram på dig så hörs vi kram

2009-04-07 @ 16:45:33
Postat av: annika

skulle bara säga att det var jag som skrev den namnlösa kommentaren kram annika

2009-04-07 @ 17:38:56
URL: http://annkika.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättekul för dig! Grattis! Kram! =)

2009-04-07 @ 19:10:04
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: lotta

ÅÅ vad kul med så många goda nyheter!!

2009-04-07 @ 21:09:21
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack ska ni ha! Så glad jag blir och kul med lite kommentarer ;-)

Kram på er!

2009-04-07 @ 21:25:09
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till nya praktikplatsen! Ang vårruset... Tänk på att jag springer med extra vikt och har dessutom inte tränat på FLERA MÅNADER. Jag lovar dig, du kommer att srpinga om mig! Släpp ångesten, vi kommer att ha jättekul!

Kram kram

2009-04-08 @ 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!