Glad påsk! 35- årig bröllopsdag!

Idag, påskafton, firar våra föräldrar 35 årig bröllopsdag!  
Vi började med att åka till mor och far, jag, Diza, Ola, svågern och deras barn. Syrran jobbade och brorsan spelade bandy. Egentligen skulle vi äta, men syrran ringde och frågade om vi inte kunde vänta tills hon kom hem, så det gjorde vi.
Under tiden vi spang runt hos mor och far så försökte jag samtidigt att packa väskor till dem. Men det var svårt eftersom mor hela tiden sprang runt och höll koll :-)
Jag skulle packa badkläder och ombyte. Jag hittade ina väskor i helle, så jag fick ta det jag skrafsat ihop och åka hem till oss och packa i två av våra väskor. Sen åkte jag tillbaka igen och gick in med väskorna och sa; Så är ni färdiga? Det är dags att åka...!
Varpå de såg ut som frågetecken. Men de samlade sig och sen bar det iväg.
De hade ingen aning vart vi skulle och det var riktigt roligt. Mamma gissade hela tiden på olika saker och pappa bara flinade :-)
Till sist kom vi fram och vi gick in i receptionen och de slussades vidare till bubbelbadet och jag betalade och talade om att de inte visste någonting så mest bara för att se till så att de på Ystad Saltsjöbad såg till att de kom rätt.
De fick kanapéer och bubbelvin i bubbelbadet, sen fick de klassisk svensk massage. När vi kom hem så var deras "nya" sovrum färdigtapetserat, det hade svågern gjort och Ola var och hämtade mat till barnen och syrran och brorsan hämtade mat till oss. Nu ska vi strax spela spel och jag tror att buzz ligger närmst till hand :-)

Imorron lägger jag in bilder från dagen. Nu ska vi fortsätta fira!
Glad Påsk önskar jag er allihopa!

Tjingeling!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ju helt rördav hur gulliga ni är mot paranteserna! Tac hand om varandra. Hoppas vi kan ses snart.

By the way, enligt en kollega så missade vi en skrattorgasm när vi inte gick och såg Jeff Dunham.. :)

2009-04-11 @ 23:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!