Frukosten på jobb

Idag var det två personer som kom och sa till mig om frukosten...
Sen en tredje jag mötte i trappan. Det är lite jobbigt att gå ner där och sätta sig när man går på drickdiet. Men jag gick ner, kollade om det fanns nånstans att sitta. Ett tant-bord, ett gubb-bord och ett unga grabbar-bord. Så jag tänkte; Nu har jag iaf visat mig här nere...
Så jag tog mitt kaffe och gick upp till kontoret igen, på så vis kan jag blogga lite på fikapausen ;-)

Nä, jag vill nog vara bland de första på plats så jag slipper gå och sätta mig nånstans och "tränga mig på". Nu vet jag att det inte är så på detta företaget för alla är så omtänksamma här. Men den inställningen har jag fått eftersom det varit lite den känslan på andra företag jag varit på.
Detta är lätt det BÄSTA företaget jag praktiserat på. Jag tyckte första praktikplatsen var, men då hade jag ju inget att jämföra med. Andra var ännu bättre, där var alla mycket vänliga och ALDRIG otrevliga. Men detta stället tar priset. Känner mig aldrig ensam! Nu sitter jag på en våning med enbart killar, kanske är det därför stämningen är så "laid back" och genomvänlig. Vem vet...

Så är det iaf, nä nu är det dags att fortsätta.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!