Då var helgen slut!

Idag var jag befriad från allt byggande, vilket var väldigt skönt eftersom de senaste helgerna har bestått av just det! Svärfar kom och hjälpte till idag. Vid halv fem stack Diza och jag ner till mormor och morfar för att käka Ola orkade inte så skulle de bli färdiga med väggen också. Trodde jag iaf...

När vi kom hem hoppade Diza direkt i duschen. Efter det gick hon och jag upp och kollade på en film i hennes säng både Diza och jag somnade ;-)
Jag vaknade igen vid 22.45...
Nu ska jag gå och nanna igen, ska bara packa väskorna inför morgondagen. Lägger in bilder från helgen senare i veckan.

Sov gott alla!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!