1 April

Har inte blivit lurad idag. Har heller inte lurat nån, har helt kommit ifrån det...
Min mp3 spelare la av efter halva arbetsdagen idag, det var lite upprörande faktiskt, ska ta en titt på den nu innan jag ska i säng.
Annars har det inte hänt nåt särskilt idag. Är trött som f..
Vi har mätt upp resten av fasaden så ska vår käre svåger kolla priser till oss på bruk. Tänk, bara tänk om hela fasaden blir färdig i år!!!
Det hade varit fantastiskt!!! Eller hur?!

Har varit fint väder idag... I SVERIGE iaf, själv har jag suttit i ett Danmark täckt av gråa moln... suck
Jaja, jag fick en timmes sol innan den gick ner idag iaf.

En av tjejerna i klassen har fått sitt andra barn. En söt liten flicka! Ååååhh...

Nä, nu måste jag bli färdig för sängen. Natti natti

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!