Mors födelsedag.

I fredags fyllde mor år. Vi köpte ett skåp till henne på IKEA som hon ville ha på sin nyrenoverade toalett.
Så här ser det ut:
Mammas present
Vi skulle åka ner där innan mamma kom hem för tanken var att skåpet bara skulle så inne på toaletten när hon kom hem från jobb. Men vi var lite sena så Ola och Jocke började sätta ihop det, sen gick jag in och hjälpte dem, så var det plötsligt dags att hämta mamma på jobb. Så Ola stack och gjorde det, så när vi hörde att de kom på vägen så stängde vi och låste dörren. Så försökte J och jag att sätta ihop skåpet utan att det skulle höras...
 Vi sa till mor att jag var på toa (erherm...) och J var och tittade på jobb. När hon varit hemma en halvtimme så började de att knacka på dörren och sa att nu fick jag skynda mig... :-)
När vi var färdiga så gick jag ut, så smet J ut i snabbt och låtsades komma in genom ytterdörren (Tur att toan är i anslutning till hallen *hihi*)
Men när hon till sist såg det, hon blev jätteglad, så hade hon inte misstänkt någonting...
Så det blev lyckat! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!