"Jag pratar till mig själv..."

Diza och jag har precis kommit hem, har varit och handlat presenter...
Väl i bilen, när vi börjat köra, så mumlade Diza något i baksätet. Jag sa: "Vad sa du guman?"
Så sa mitt lilla barn: "Jag pratar till mig fälv!!!"
Jaha sa jag: "Jaha, sa du till dig själv?"
- Jaa...

Hade man ine sett henne utan bara hört henne prata så hade man kunnat tro att hon var lite äldre än vad hon är. Ibland säger hon såna saker så man kan knappt hålla sig för skratt.
 
Som efter att vi hade trillat i trappan. Första gången vi gick ner i trappan efter den händelsen så sa hon när vi kom ner: "Jaa, vi klarade det mamma..."
Mitt lilla barn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!