Tick Tack!!!

Så nu har jag lagt till tickers!!!
Den översta är tills jag tar min examen. Den 29 maj 2009 får jag mitt diplom och föroppningsvis ett jobb :-) (peppar peppar...)  Började snacka med Hanna om detta idag, finns inga gränser på hur mycket vi längtar till examen. TRE tentor kvar och en och en halv praktik kvar! 

Den understa tickern räknar ner dagarna tills vi ska till Sälen och åka snowboard. Detta eftersom svåger min fyller 35 år den 14:e december.
På tal om jul, på väg hem från jobb idag så snackade de om julklappar, de frågade hur mycket pengar man la på julklappar. Shit tänkte jag, det vill jag inte ens tänka på.  Med tanke på at jag handlar till ett 10-tal personer och Diza får såklart mer än en julklapp. Ja, med tanke på att man är en fattig student så får jag nog börja nu. Det är ju i alla fall tre födelsedagar innan jul också och en av dem är Diza...

Vill passa på och gratulera kusin A. Hon fick lägenheten hon ville ha. Grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: annika

tack så mycket, vad du är gullig

2008-10-10 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!