Förändringar

Idag fick jag ett eget kontor!!! Känns jäkligt bra måste jag säga *hehehe*
Men shit vad jag har haft att göra idag, var dessuto medbjuden till en utbildning som hela avdelningen skulle gå på, trots att jag "bara" är praktikant.

Så kom soffan idag då. Den står där nere ouppackad än men det 'r bara för att Ola jobbar till 4.20 inatt. Hoppas han hinner få upp den imorron, men det lutar väl åt fredag.
Sen är ju den gamla soffan fortfarande kvar, har inte haft tid att lägga in den på blocket än...

Såg nyt avsnitt av One Tree Hill oc Gossip igår. Ska nu välja mellan Desperate, CSI Miami och 90210.
Som ett gammalt Bevvan- fan måste man ju kolla in det nya 90210, och nu är jag fast. Den lever ju inte riktigt upp till gamla Bevvan men ändå :-)

Beroendes på vädret, men troligtvis blir fasaden färdig imorron, alltså halva då. Men ändå, det känns ju som om det börjar hända grejor :-) Det börjar se så FIIIIINT ut!

Och sist men inte minst, mitt hår! Nu är det kort! Och det är mörkare än vanligt. Jag är JÄTTENÖJD, helt otroligt, detta var precis vad jag behövde. Lägger in bilder till helgen! 
SEE YA!!! 

Kommentarer
Postat av: ninni

Ditt hår blev kanon!!

Det klär dig verkligen!

Supersnyggt nu så här på hösten..

Ser fran emot en middag så vi får titta på den nya soffan...

2008-10-03 @ 10:43:49
Postat av: Jag

Tack gumman, och ni är välkomna närsom helst :-)

2008-10-04 @ 13:51:28
URL: http://mingenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!