Tröttis!

Igår var klockan två sista gången jag tittade på den!
Vilket i sin  tur ledde till att vi försov oss imorse. Vaknade 07.10! Ska gå upp 06.30 egentligen. Diza måste oxå varit väldigt trött imorse för det tog 10 minuter att väcka henne. Vi var alltså uppe 07.20.
På dagis 08.00 (en halvtimme försent).
Och jag var på jobb 08.25 (25 minuter försent).

Vad är det för fel på mig? Är jag för trött kanske?
Kommer nog att stupa i säng idag i alla fall...

Kunde inte låta bli att skratta lite imorse. När Ola jobbar natt så brukar Diza få sova i vår säng (med tanke på inbrottsförsöken så känns det lite bättre).
Ola brukar gnälla lite när han kommer hem att vi tar upp hela sängen. Vi går upp typ en halvtimme efter att han kommit hem.
Så imorse orkade han väl inte flytta på DIza eller nåt, för när jag kom ner låg han på soffan och sov.
Trodde att han var kvar på jobb när jag vaknade, men när jag kom ner så låg han där och sov. Tyckte liiite lite synd om honom *hihihi*

Nä, nu är min rast slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!