Skit dag!

Har haft en mögig dag på jobb idag. Datasystemet fungerade inte som det skulle så fick en massa extra jobb, otevliga människor över telefon OCH MEJL (!!!). Tack för det televerket...
Så när halva dan gått så kände jag mig såhär
myspace layouts

Allting tog längre tid och jag hann inte få gjort vad jag skulle. Dessutom vet jag att de har anställningstopp så det kommer inte att bli någon fortsättning där, inte nu i alla fall. Sen vet jag annat oxå som inte heller är några positiva nyheter precis. Jaja, när jag skulle gå hem hade jag lugnat ner mig lite och kände mig ungefär såhär



Men sen när jag kom hem blev de bättre. För jag skulle på utvecklingssamtal på Dizas dagis, och allt fungerar jättebra för min lilla älskling. På utvärderingen de gör, var hon uppe på en femårings utvecklingsnivå på vissa grejor. Tur jag har mitt lilla 

myspace layouts 

Kommentarer
Postat av: Linda

Min kära kusyster =)



Hoppas att du har en skön kväll och får en underbar kväll!

2008-11-07 @ 20:54:43
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!