Så här vaknade jag idag...

Jag kämpar för att få allt i mitt liv att gå ihop. Tiden räcker inte till. Jag kan inte somna på kvällarna för att så mycket cirkulerar i huvudet på mig, vilket i sin tur leder till att jag försover mig på morgnarna. Det är jobbigt i sig själv...
Idag var inget undantag, tyvärr, och det värsta var att jag hade bokat en nageltid( som är skitsvåra att få tag i) idag på morgonen, så jag hade tagit mig ledig från jobb på förmiddagen för att få det gjort.
Men som sagt så försov jag mig, fan blir så arg på mig själv. 
Jag vaknade i allafall av att telefonen ringde, det var Sabina från salongen. Har du glömt tiden?, frågade hon. NEEJ! utbrast jag, jag har försovit mig. Jag ber om ursäkt, sa jag och kastade mig ner för trappan.
Varpå hon höjer rösten och säger:
- Alltså jag gick upp tidigt för att ta emot dig tio i nio!!! 
-OK, sa jag.
-Ja, du kan inte komma nu, jag har en annan kund om en timme!
- Nähä, jag...
Varpå hon avbröt mig. Sa HEJDÅ! och slängde på luren.

Jag var i chocktillsånd då jag knappt hade vaknat än. Till historien hör att jag bor tio minuter från salongen och att HON hade ändrat tiden från nio till tio i nio...

Hon lyckades i alla fall förstöra min dag! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!