Post och göra-innan-30-lista...

Igår fick vi post. Tur att det var jag som tog in den för bland posten låg Olas julklapp! Så jäkla gött, den 28 Juli smäller det!!!
Den julklappen han får tillhör kategorin nåt som måste upplevas en gång i sitt liv. Så jag tänkte delge mig en liten lista som jag har funderat ut, på saker som man måste göra i sitt liv, eller rättare sagt som jag/vi måste göra. Kommer nog att komma mer grejor på den, men änsålänge:

* Bila i USA
* Tatuera mig (Fick i presentkort av mor o far när jag fyllde 19, kan inte fatta att jag inte utnyttjat det 7 år senare!!!)
* Åka på weekend med tjejerna (!)
* Bo utomlands ett tag
* Köpa en digital systemkamera
* Komma in backstage på en konsert! 
* Åka till Las Vegas och spela.
* Lära mig att dansa Jitterbugg (Farmor har vunnit pris i det en gång!!! Hur coolt hade inte det varit)
* Lära mig ett tredje språk (nåt ovanligt språk då alltså typ mandarin, isländska eller nåt liknande)

Kommer att fyllas på, är det inte konstigt, hade en lång lista innan, men nu kommer jag bara på några enstaka. Ja denna måste vi fylla på. :-)
Skulle vara kul att se hur mycket jag hinner göra innan jag blir 30.


Kommentarer
Postat av: Linda

digital systemkamera är inte så farligt dyrt nu för tiden... Ganska "lätt" sak att fixa!? (om man har pengarna) =)

2008-11-15 @ 17:20:11
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!