Irriterad!!!

Det har tagit mig HELA J-VLA kvällen att försöka ladda upp foto här. Det gör mig skogstokig att det inte funkar!!!
Nu har jag fått upp några foto i alla fall. Men jag kan inte berätta allt...

Igår, lördag, var en lugn och skön dag. Vi sov läääänge, hela familjen. I och med det så gick dagen väldigt snabbt. Jag fick åka och stressträna, eftersom vi skulle iväg och handla innan klockan blev för mycket.
Efter träningen åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning. Och Ola och Diza gjorde sig också iordning.
Diza fick på sig sina nya kläder som hon fick när hon fyllde år. Då blev hon så här söt!

Prima ballerina!
 

Sen åke vi till affären. Jag skulle ha en mascara, en tröja till hippiefesten och sen skulle vi handla upp presentkorten vi fick från Olas jobb i bröllopspresent.
Tröjan jag ska ha på hippifesten tillsammans med jeans och en mockaväst med fransar ser ut så här:


Singoalla blus från Indiska

Sen hade vi lite svårt att bestämma oss för vad vi skulle handla för presentkorten, var inne på finglas, eller höganäs tallrikar, knivar eller kastruller.
Till sist bestämde vi oss i alla fall för ett grill-gjut-järn. Det bra-iga med det gjujärnet är att det går att använda på inductionshällar (annars hade vi såklart inte köpt det ;))
Det är i alla fall ett fint järn. Där blev lite mer pengar över och för de köpte vi ett litet rivjärn, ett sånt man kan riva vitlök och sånt på.

 
Grill-gjut-järn från Inspiration.

Kommentarer
Postat av: DITTE

Jag kan bara gratulera till ett järn som är super bra, vi har ett och det används ofta. Och ju mer man anväder det och oljar in det utan att diska det ju bättre blir det.

2008-12-01 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!