Köpt en julklapp!

Idag när jag var på jobb så bestämde jag mig. Nä, tänkte jag, JAG KÖPER DEN/DEM!!!
Och det gjorde jag, jag fick tummen loss och jag köpe den/dem via nätet. Så nu har jag köpt en julklapp till Ola som han kommer bli överlycklig, så när jag kom hem från jobb så hintade jag till honom att jag ville ha en skivspelareJAG ÄLSKAR LJUDET AV MUSIK PÅ VINYLKIVOR!
Jag tänkte att jag skulle bli lika lycklig över en sån som han kommer att bli av detta.
Men han svarade bara ett sarkastiskt: Jaja, visst älskling...
Så inga storartade gester här inte, inte från hans sida iaf. Vill jag ha det får jag nog köpa en själv. Jaja, jag kan ju trösta mig med att jag kommer att njuta av hans julklapp lika mycket som han kommer. Fast jag VET att han vill ha detta, för han har tjatat, men jag tror absolut inte att han förväntar sig att få detta. Jag vill inte skriva vad det är, för han brukar inte läsa min blogg, men skulle jag nu skriva ut det så hade han banne mig gått in här och läst, för att ja... så funkar det i verkliga livet :-)
Jag kan knappt bärga mig, ska bli SÅ kul att sen hans min när han öppnar julklappen. Tror vi kommer att få se lite;
pimp myspace profile

Och kanske lite;

myspace layouts

 
Hihi! Känns RIKTIGT bra att vara så här nöjd!myspace layout images

Nä, nu kallar sängen! Natti natti!

Kram

 
www.bigoo.ws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!