Jag ger upp!

Jag kommer inte hinna bli färdig med mitt projekt. Blir jag inte färdig i tid så kommer jag att bli underkänd på hela praktiken! Det är 11 veckor jag måste göra om i så fall...
Om jag ska hinna bli färdig kommer jag behöva jobba nästan dygnet runt. Jag har så mycket att göra på praktikplatsen att jag inte har tid över för mitt projekt. De bara kommer och dumpar över en massa på mig och det är ju klart, jag jobbar ju gratis. Men nu ska jag fanimej säga att jag inte har tid när de kommer med en massa extra jobb.
Det är meningen att jag ska hinna med mitt projekt oxå... Dessutom blev jag sen ifrån jobb idag och det är ju jättekul när man inte ens får betalt. Min kompis som är på samma ställe fast en annan avdelning, är ledig från lunch. Hon har bara haft att göra på förmiddagen, sen har hon skrivit på sitt projekt på eftermiddagarna, så hon är i princip klar. Hon har en lägenhet och sig själv, jag som har barn och hus och en massa annat som tar tid, får inte åka på en sådan räkmacka. Jäkla tur att jag sa upp mig från mitt jobb för en månad sen, annars hade jag nog inte pallat trycket.
Ola är ju inget stöd heller, varför kan inte män bara säga rätt saker när man är stressad och nedstämd.
Shit vad jag är nere...
 
myspace layout codes
Hoppas jag hinner jobba undan lite ikväll...
Tack o Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trist att du känner att du inte hinner... Prata med din "chef" och säg hur du känner. Du är där för att lära dig inte för att göra ett jobb som de egentligen skulle behöva anställa någon för att göra.



Jobba inte ihjäl dig!

Kram!

2008-11-13 @ 21:44:12
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!