Inga nyheter

Inget särskilt som hänt idag. Sista veckan på praktiken och hur skönt det än ska bli att slippa jobba gratis (!), vilket verkligen gör ont i själen ;-), så ser jag VERKLIGEN inte fram emot alla TENTOR!!!
Men det ska bli skönt när projektrapporten är inlämnad i alla fall...
Tänkte jag skulle manipulera Ola till att baka lussekatter som jag kan bjuda på på fredag. Skulle kunna göra det själv, men Ola ar ju jobbat som bagare i nstan 10 år så han kan det där... Även om man får tvinga honom till att baka här hemma. Det är väl så; skomakarens barn har inga skor eller vad de säger...
Såg att det är mindre än 20 dagar kvar tills snowboardåkningsdags!!! *IIIIIHHHH*
Ska bli RIKTIGT najs :-)
Nä, nu ska jag ladda ner det nya One Tree Hill avsnittet, sista för i år. Det kommer inte tillbaka förrän i Januari *suck*
Det värsta är att jag har läst mig till att detta avsnittet inte var särskilt bra. Jag får väl kolla själv och se vad jag tycker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!