Hippiefest!

Sitter och googlar efter bilder på hippies, behöver lite inspiration. Den 6 december ska vi på fest, på vår inbjudan fick man uppfattningen av att det var en hippiefest, när jag sen snackade med en annan som var inbjuden så sa hon:
"Vad var det för en inbjudan? Brudpars- fest?!"
"Nä, sa jag, den 6:e? På vår var det Hippies! "
Och samtidigt sa båda:"JAHAAA!!!"

Det är alltså olika teman på inbjudningarna. Jag pratade med en av värdinnorna och hon avslöjade at det egentligen inte skulle komma ut att det var olika teman på inbjudningarna, men föstod ju att det var oundvikligt. Fick iaf reda på att det var 6 st olika teman. Hippie, Punkare, Brudpar, Ballerina, Transvestit och en till som jag inte kommer ihåg.
Satt iaf och googlade för man behöver lite inspiration och tänker man Hippie så dyker automatiskt Woodstock upp i huvudet. Det måste ju vara den ultimata hippie upplevelsen!
Hittade denna iaf


 Tänk att ha upplevt Woodstock -69, det hade ju varit grymt!
Ola vet redan hur han ska klä sig på festen. Det var min idé!!!
Han måste ju vinna pris för bästa utklädnad :-) Vill inte avslöja än hur han ska klä sig än kan ju va nån som snor idén, men JAG LOVAR att ta foto på honom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!