Fredagkväll

Äntligen fredagkväll! Trodde aldrig denna veckan skulle ta slut.
Jobbet var lite lugnare idag, skööönt...
Efter jobb körde jag till Willys och köpte grejor för jag skulle baka tårta till Dizas kalas imorron, så fick jag reda på att Ola beställt tårtor...
Var på skitdåligt humör när jag kom hem och Ola och jag började bråka, så vi har en jättetrevlig fredagkväll. Men nä, jag hade inte tänkt låta det förstöra denna hett efterlängtade kväll. Men fan vad jag är irriterad på honom.
I och med detta fick jag gjort en del, jag slog in de tre julklapparna jag köpt, bakade en chokladtårtbotten, och färgade marsipanen. Har inte bestämt mig än om jag ska göra tårta imorron eller inte, får se vad tiden räcker till imorron...
Sitter nu och tittar på Idol, ikväll är det rock tema (mtt favorittema) och bäst ikväll har; Anna och Robin E varit (hitintills iaf). Johan är fullständigt värdelös och har nu lyckats förstöra åtminstone 2 låtar som jag gillar den ena var med Coldplay och den andra var ikväll, Poison med Alice Cooper. 
Bara precis därför så bjuder jag på den riktiga Poison. Varsågoda!



UPPDATERING! Hörde precis Kevin, han var oxå väldigt duktig idag!
De flesta var duktiga, men Anna, Robin E och Kevin var bäst, bätre än de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!