Nu så! Och fler Julklappar!

Nu gick det att ladda upp bilderna...
Ikväll slog jag in lite julklappar, är ganska nöjd faktiskt än så länge...
Har fått ihop en del ändå faktiskt. Har två till Ola (hade glömt bort en hihi), syrrans flickor är klara och tre till Diza (mest smågrejer).
Så här ser "klapphögen" ut;



Där ligger även en "hemliga" julklappen till Ola (eller till oss, jag är lika glad över den som Ola kommer bli ;-))
Kan ni se vad det är?

Trodde jag hade Diza på ett säkert ställe när ja slog in dem, jag hade nämligen satt igång Pelle Svanslös (julkalendern) i TV- rummet + att hon hade fått en Prinsess- tidning...
Men snart nog så kom hon utsmygandes till mig, hon kunde nog lukta sig till julklapparna *hihi*

Hon blev i alla fall så här sur när hon inte fick öppna någon julklapp



Men det varade inte sålänge...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!