Farsdag

Idag har varit en fullpackad dag. Imorse när vi vaknade åkte vi direkt till Olas föräldrar för att fira Olas far. Sen åkte jag till syrran för att hjälpa henne med lite skolgrejor, sen direkt därifrån hem till mor och far.Där satt vi ett tag och snackade sen stack vi hem en stund för att fixa lite, jag har skolgrejor som ska bli färdigt, innan vi stack ner till mina föräldrar igen för att käka kvällsmat. Jag tog med mig datorn och skrev lite mer på projektet. Nu har vi nyigen kommit hem och fått Diza i säng slängt n en ny maskin tvätt och ska, när jag skrivit färdigt fortätta på projektet. Rent slut är jag men jag vill få färdigt det kapitlet i arbetet idag...
Igår hade vi släktkalas för Diza, ska lägga in lite bilder och berätta lite om det sen. Men nu får jag fortsätta på arbetet.

Kram  

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!