Diza lexikon och ny ticker

Idag blev Diza och jag hemma. Diza grät imorse och sa: Jag vill inte gå till dagis! Och mjäkig som man är så kan man ju inte tvinga henne. Sen hjälper det ju inte att jag själv har så mycket att göra att jag känner att om jag stannar hemma så får jag nog mer gjort...
Skulle iaf bara delge mig ett par ord som Diza säger. 
Läppstift= Läpplips
Blixten McQueen= Blisten e fin

Hon är för go!

Sen såg jag att mina tickers hade försvunnit i uppdateringen av bloggdesignen. Så nu har jag fixat nya och med det så ser jag att det är enbart 1 månad och 4 dagar kvar till Sälen!!! Och 6 månader 2 veckor och 5 dagar tills min efterlängtade examen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså, ni skolkade idag?! =) Hoppas ni har det bra...

2008-11-10 @ 18:08:41
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!