3 års kalaset

Tidigare har jag skrivit att jag skulle lägga in bilder från lilla monstrets kalas, när hon fyllde 3 år för ett par veckor sen.
Men till min stora "förvåning" så upptäckte jag att det inte fanns så många foton, det kan ju bero på att Ola fick uppdraget att fotografera...
Jaja, vi fick några stycken i alla fall, men de flesta av de har jag tagit. Jag tror Ola tog totalt 3 foton den kvällen...
Här är de i allafall.


Öppna paket är det roligaste...


Fler paketet...


Nästkusinen Elin äter tårta


Diza blåser ut ljusen på sin tårta...


Så här glad ser man ut när man fyller 3 år!

Kommentarer
Postat av: ninni

Krivit , fylla??? Du e lika tokrolig som anky ankan.. hihi :)Karm på er!!

2008-11-20 @ 19:37:33
Postat av: Jag

Har rättat till det nu... Aja, Anky ankan är värre :-)

2008-11-20 @ 19:59:49
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Anna HK

Så fina bilder på lilla stumpan =) Stora tösen ju =) Kram!

2008-11-20 @ 20:05:28
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!