Mer viktminskning

Ok, är nere på mina sista dagar på cambridge. Anledningen är att jag måste in med klänningen nästa vecka och få den upplagd och förhoppningsvis insydd (har faktiskt inte provat den så jag vet inte).
Kan säga att det går mer än trögt med vågen, kan ju bero på att jag har just DEN DÄR veckan oxå...
Pga av det så är jag vansinnigt hungrig och har superkort stubin.
Har i alla fall 4,5 kg kvar tills egentliga pausen. Den vikten som jag alltså skulle stanna på innan bröllopet och fortsätta med efter bröllopet. Låt oss säga, hypotetiskt för jag vet ej om jag hinner, att jag går ner de 4,5 kg innan bröllopet, då skulle jag vilja gå ner ca 5 kg till efter det. Men ärligt talat skulle jag bli superglad nu om jag gick ner dessa kilona ens.
Men jag har ju klarat alla delpauser som jag skulle klara, så jag borde vara stolt, men istället går jag och oroar mig för att inte hinna i tid.
Men nu när jag läser det, herregud, 4,5 kg kvar. Det är inte mycket, inte med tanke på vad jag har utstått detta året bantningsmässigt :-)
Jag ska ta mej fan klara det!!! Det är så nära nu. Jag vill vara vacker på mitt bröllop.
De flesta av mina byxor är förstora, men jag vägrar köpa nya förrän jag vet att jag klarat det. Och det ska jag bara göra *hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!