Viktväktarna...grrr...

Skulle börja på viktväktarna igår tänkte jag. Nu vet jag varför jag bara gått på viktväktarna en gång. Scheisse va klöddigt det är!!!
Det är så mycket planering och klydd så jag vet inte riktigt  om det kommer funka... Jag är liksom ganska virrig och har sällan mycket tid över till nåt. För mellan praktiken, jobbet och projektet ska jag försöka klämma in familj, hus och bröllopsplanering...
Och sällan eller aldrig hinner jag äta frukost hemma, får jag alltid ta med till jobb och då blir det oftast mackor, förvisso fullkorn men ändå.
Men jag ger det en vecka nu, så får jag se om jag lyckas komma in i det. Annars blir det väl back to cambridge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!