Problem...

Jag har stora problem med att komma in på internet därhemma. Fick därför åka till mina föräldrar för att skriva på projektet och även gå in här och skriva. Skrev en del sent i fredags kväll på bloggen men det är puts väck, väldigt konstigt tycker jag...
Hann dock lägga in en del nya saker på vår bröllopshemsida i fredags. Hemsidan är http://jyotiochola.weddingannouncer.com
Var på fest i lördags, i söndags kom jag ihåg varför man inte festar på det viset längre. Va fan, trodde vi att vi va 20 eller. Herregud, efter en sån helg ser man fram emot mysiga hemmakvällar med familjen bara. Man orker helt enkelt inte längre... Wow, låter som jag är 90 men jag vet att där finns fler i min ålder och umgängeskrets som säger samma som jag *hahaha*.
Nä nu måste jag fortsätta på analysen så jag kan bli färdig med projektet nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!