Nya tag!

Ok, igår var jag duktig och höll mig till cambridge och för det fick jag belöning imorse! Jag hade gått ner det halva kilot jag gick upp dagen innan + ½ kilo till. Gött, tack för det!
Återigen jag vet att det är vatten men jag går en rliten runda varje vardag, och om inget borde det kunna hjälpa mig att hålla vikten sen...
Nu låter det som om jag ska bara skita i vilket sen och stoppa i mig vad jag vill, det ska jag inte, men jag ska inte heller leva på ett sätt som jag vet att jag inte orkar leva resten av mitt liv.
Nu är det ju fest imorgon, så det blir mat och sånt, men ska försöka hålla mig till kött och grönsaker i den mån det går. Jag får ändå ta det lugnt med partajandet för vi ska på babysim tidigt på söndagen. Och nä, jag är inget "partyanimal" (iaf inte nu längre hahaha) men man kommer ju faktiskt inte ut så ofta som småbarnsförälder...
Jaja, nog om det, summa sumarum: jag kämpar på! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!