Ny layout och jäkla sommarjobbssk...

Ja, jag ändrade layout. Tyckte denna var lite roligare. Ska fixa lite med den hemifrån sen om vårt internet nånsin startar igen...
Jaha, jag pluggar ju (bland annat) och för tillfället praktiserar jag. På min praktikplats är vi uppdelade i grupper, de som är i min grupp sa till mig att jag skulle söka sommarjobb hos dem. Wohoo tänkte jag, de är nöjda med mig och yes jag får säga upp mig från mitt deltidsjobb som inte har ett dugg med inköp att göra...
De sa: snacka med chefen (eftersom jag ändå skulle ha möte med honom) om det så kan han säga hur du ska gå tillväga.
Sagt och gjort, det gjorde jag utan att tveka. Men han visste ingenting om hur man gjorde det, han hade en aning. Så han skickade mig till nån personal- lisa, men hon har ju varit borta i princip alla veckor jag varit här, dvs ca sex veckor.
Igår fick jag tag i henne bara för att hon skulle säga att: "De skulle man söka innan 3 mars..."
Sen har jag dessutom fått reda på att chefen ska nog flytta så det verkar som om han inte kunde skita mer i vad som händer här i sommar...
Jaja, jag ska snacka med en annan kille som kanske kan hjälpa mig istället, men med min tur så blir det väl inget... Fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!