Näbbklänningar...

Idag fick jag köra hem från jobbet för Diza hade fått feber. Så idag har jag mest suttit framför datorn...  Men det gav något bra, för jag tror att jag hittat näbbklänningar till flickorna. Jag är inte mycket för blommigt och lulllull, men jag tror faktiskt att denna skulle bli supersöt *hahaha*

Färgerna är sage-grönt, champagne och brunt i bröllopet, men vi snackade om en pastell färg som bröt av lite på näbbklänningarna. Och det har vi ju här, utan att den tar över liksom. Tror denna blir bra faktiskt... Vi får se. Vad tycks?

image3


Kommentarer
Postat av: Ninni Joanna & Tindra

Dom e jättejätte söta!!

2008-03-29 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!