Lite bättre

Andra dagen på pencillin, börjar kännas lite bättre. Var på jobb fram tills lunch idag. Trodde jag skulle orka hela dagen men jag är rätt slut faktiskt. Jaja, men imorron ska jag tillbaka.
Har ett sånt jäkla problem med projektet, det kommer gå åt skogen. Chefen som ska hjälpa mig är ALDRIG på plats, han är alltid ute och reser och nu börjar tiden bli knapp...
Fan, jag börjar få ångest för att gå tillbaka till plugget oxå. Det är helt otroligt vi är vuxna människor (ja de flesta av oss i alla fall) men det är sån högstadie/gymnasie mentalitet i skolan. Det är så jäkla sorgligt. Trodde det skulle vara i alla fall liiiite skoj, men så hjälper det inte att utbildnings ansvarig är totalt inkompetent när det gäller konflikthantering och organisering, och att "de populära" gänget är ett par omogna 22-åringar. Det populära gänget, hur låter det egentligen??? Ska något sånt finnas när man nästan är gift och har barn? Jag lever ett helt annat liv än de... Tänk att man aldrig kommer undan det, men det roliga är att jag har exakt samma roll nu som jag hade i högstadiet/gymnasiet. Jag har tydligen inte förändrats ett dugg :-)
Jaja, skitsamma.
Idag anmälde jag oss till en tävling där vi kunde vinna en resa till london. Tänk vad kul det hade varit, då hade vi tagit det som en bröllopsresa (weekend till london) sen (nån gång i framtiden) kunde vi åkt hela familjen på solsemester...
Det hade varit gött :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!