Josefin Craaford

Jag hade inga problem med henne förr, har förvisso aldrig direkt ens skänkt henne en tanke. Men nu har jag sett (eller hört) henne två gånger på senaste tiden, och herregud någon måste ta ett snack med den kvinnan.
Jag vet inte om det är ett försök att vara rolig eller om hon känner att hon måste kläcka ur sig sådana saker för att vara "cool" eller "hipp" eller vad det nu är. Kanske lite panik eftersom hon jobbar i mediebranschen och är rädd att hon ska bli ersatt *hahaha*
Nä, någon får tala om för henne att:
1.) Hon är inte rolig
2.) Hon är ganska sorglig
3.) Hon gör bort sig

Det första jag reagerade på var när Björn Gustafsson var där som gäst. Då kallade hon honom för sellout för att han var med i Parlamentet på TV4.
Varpå Björn svarade (bra svarat): För mig är sellout när man säljer sig själv för något man inte tror på och att inte tro på ett program som har mer än ½ miljon (bara tog en siffra) tittare varje kväll...
Ibland verkar det som om hon säger något bara för att ha något att säga.

Sen igår så stod det i tidningen att hon kallat Linda Bengtzing för ful för att vara med i TV för att hon hade avbokat besöket. Jag är inte ens ett fan av Linda Bengtzing, men hon gick för långt.
Sen när tidningen ringde upp för att fråga henne om det så svarade hon inte ens på frågorna, hon bara drabblade på om att det var tråkigt att hon inte kunde komma och att de inte fått något svar på varför hon inte kom osv.

Nä, den tjejen verkar fruktansvärt omogen och faktiskt verkar hon inte väldigt smart. Jag hoppas det är ett skådespeleri, för annars tycker jag synd om henne... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!