Glad Påsk!

Då är nästan påskhelgen slut. Och detta är första gången jag kan sitta ner och göra vad jag vill. Det har med andra ord varit en jäktig helg.
Men i eftermiddag ska jag jobba, så då får Diza vara hos morfar under tiden för Ola ska oxå köra och jobba alldeles strax. Efter jobb måste jag sätta mig med ABC-analysen till skolan. Det är projektet som ska lämnas in till skolan om mindre än två veckor. Kanske dags att sätta igång då. Med tanke på att jag knappt börjat med att sammanställa siffrorna än... Men jag har i alla fall lärt mig hur man gör en pivå-tabell :-)
Det är så tråkigt att vi båda ska köra och jobba idag, det känns som om vi alltid jobbar. Och när alla andra är lediga dessutom...
 
Nu har Ola kört. Diza frågade: "Måste pappa köra jobba?" Hon är otrolig den tjejen! Hon säger så snusförnuftiga saker. Det är riktigt roligt att lyssna på. Det kommer nya ord och fraser hela tiden... :-)
Nä, får väl städa lite innan jag ska iväg och jobba...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:31:31
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!