Fanken...

...jag åt. När jag kom hem från jobb var jag så fruktansvärt hungrig. Jag kunde inte stå emot, jag skulle laga mat till Diza och brorsan ungar och då åkte jag dit. Men så tänkte jag: jaja, jag ska ju ändå äta imorronkväll så då gör det inte så mycket. I och med att tanken med denna dieten är inte att man ska gå helkur ena dagen och äta nästa. Det är inte bra för ämnesomsättningen eller nåt. Så jag äter två mål cambridge imorron sen äter jag mat på kvällen. Sen är det absolut nya tag på söndag. Då måste jag ta tag i mitt liv.
Nu är det så bara att nu ska vi bort varje helg några veckor i rad, och det brukar aldrig bli bra. Men jag vill så gärna ner fyra kg till innan jag börjar med mat. Jag har så pass långt kvar till målet att det kommer ta tid nog ändå.
Har jag tur så hinner jag inte gå upp de 2,5 kg jag gått ner nu innan jag startar en ny helkur på söndag. Ja, vi får se...

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra fredag!! :D

2008-03-07 @ 17:56:00
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!