Cambridge kuren

OK, då var det omstart på ck.  Gick i en månad sen hade jag uppehåll i en månad ca, och igår var första dagen. Vilket innebär att idag är dag 2. Och det har inte varit jobbigt förrän nu när jag kom hem från jobb. Så vansinnigt hungrig, ändå har jag druckit mycket... Inte hjälper det heller att det doftar så gott från köket där familjen sitter och äter.
Så här har det sett ut för mig:
Började den 3:e januari gick ner ca 7 kg på fyra veckor, sen märkte jag att jag inte klarade det längre utan behövde en paus. Och nu har jag försökt starta ett par gånger, men inte förrän igår lyckades jag. Har dessutom pendlat mellan 72 och 70 kg. Konsulenten sa att min kropp har skapat en platå där, vilket gör att det är svårare att ta sig förbi.
Men till min glädje hade jag inte heller gått upp nåt tills jag började igår, och imorse när jag vägde mig så stod vågen på 69,9 kg *wohoo*!!!
Min absoluta målvikt är 50 kg, men har istället bestämt mig för att jag får se under tiden. På min förra blogg, som jag stängt ner, hade jag satt upp 5 delmål. Har sagt ett tag att när jag når 65kg ska jag börja på viktväktarna. Så ev. går jag två veckor nu och går sen över på VV, eller så får jag se hur länge jag orkar...
Kan nog dock inte gå under 63-64 kg innan bröllopet eftersom klänningen redan är köpt, och de kan ju inte sy in den hur mycket som helst... Jag får väl ringa affären jag köpte den i och snacka med sömmerskan.

Jaja, så här ser det ut iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!