Min bubbelgums-blogg...

Hej!

Här kommer mitt första inlägg på min nya blogg. Jag kommer att skriva om när jag går på cambridge, om min familj, om bröllopsplaneringen m.m
Jag pluggar på en KY-utbildning, där jag om ca ett år kommer att bli inköpare. För tillfället praktiserar jag på Tetra. Samtidigt som jag jobbar halvtid (dvs kvällar och helger).
Imorgon tänkte jag börja om på cambridgekuren efter tre-fyra veckors uppehåll. Men imorgon smäller det. Jag gick ner sju kg på fyra veckor sist. Men det är tuffare att komma igång igen än vad jag trodde, tog kanske lite väl lång paus... Men nu måste jag bruka allvar, ska ha gått ner tio kg till tills bröllopet. På förra bloggen satte jag upp ett ental delmål, men eftersom den bloggen är borta är även delmålen det. Så om jag nu kommer igång imorron så kommer jag att berätta mina nya delmål :-)
Min familj, min dotter är två och har börjat på dagis precis efter att ha gått hos dagmamma i ett år. Att säga att det händer mycket nu är ganska underdrivet... Min sambo är 31 år och bagare i grund och botten men har inte jobbat med det på åtta år ca. Enda gången han skulle börja med det igen skulle vara om han starta eget...
Ja, det var en snabb introduktion om mig och mitt liv!

See yaa... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!