Vanlig torsdag

Än så länge har det varit en hyffsat lugn dag, förutom att jag och Diza försov oss imorse (igen).
Efter jag lämnat henne körde jag och tränade en kort sväng, fick bli en snabbis idag eftersom jag försov mig. Men en halvtimme är bättre än inget.
Efter träningen körde jag hem och duschade och gjorde mig iordning, sen körde jag till bff och så pluggade vi lite. Nu har jag precis kommit hem och ätit en sen lunch, ala pastasallad. Smarrig med mango-curry dressing.
Ska snart köra och hämta lilla fjun, ska jag plugga lite till sen packa inför semestern.
Ooh ja just det ska gå ut och kolla om julkorten kommit. Fick årets första igår från syster med familj. Ett jättefint fotojulkort på deras flickor :-)

Igår när jag hämtade Diza på dagis så kom det in en flicka från den andra avdelningen, on sa: Idag har Diza lekt med Leo!
-Jaså, sa jag. Vem är det då? Går han på andra avdelningen?
-Ja, han går på min avdelning. De leker alltid när de träffas där ute...

Diza är tydligen jätteglad på denne lille killen och han för henne också. Det är så roligt för det verkar som om de har ett speciellt band. Verkligen funnit varandra. Särskilt eftersom andra barn kommer och berättar det också. Ola berättade i somras om Diza och Leo, men sen hörde jag inte mer. Jag är så nyfiken på vem den lille pojken är, har inte lyckats lista ut det än ♥
Så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!