Pratat om Julafton...

Idag har vi delat ut julkorten till de som bor nära, under tiden vi gjorde det passade vi på att köra inom svärföräldrarna för att snacka julafton.
Vi sa som det var att jag ville gärna vara hemma hos mina föräldrar i år.
Svärmor sa att det hade de ful förståelse för och att de hade snackat om det häromdagen. Skööönt tänkte jag, de tog det på rätt sätt.
Ola sa till och med vad jag hade sagt om att jag inte ville att de skulle sitta ensamma heller. Det värmde nog lite och de sa att det gjorde de inte heller eftersom henes bror, syster och svåger skulle komma hem till dem.

Vi bestämde att vi skulle komma hem där på lillejulafton istället.  Så nu är det ur världen. :-)
Vilken lättnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!