Pluggat pluggat pluggat...

Idag har vi pluggat i princip hela dagen. Vi har 30 sidor fullsmockade med frågor, så det är lätt att man blandar ihop en massa...
Det är bra med kompis H, hon frågar hur det är med oss och jag klarar av att prata med henne om sjukdomen och hela alltet utan att börja gråta. Det kan jag inte med mina syskon, börjar lipa direkt. Vet inte vad skillnaden är, men så är det i alla fall.

Imorgon ska jag in till kusin och ta en fika med henne. Tanken var att jag skulle ta med Diza men när jag kom hem idag så var inte hon helt kry. Tror att jag har smittat det lilla livet. 
Imorse när jag vaknade och skulle prata med Diza, så hade jag ingen röst. Då sa Diza till mig, först sa hon "Va?", sen sa hon; "Mamma gör så här!" Så harklade hon sig *hihi*
Då kunde jag inte låta bli att skratta! 
Nu ligger hon här bredvid mig i soffan och vilar. Egentligen har hon slutat vila på dagarna, men hon mår ju inte bra, det lilla livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!