Nytt boende

Sitter just nu nere hos mor och far. Diza och jag ska nog äta här, sen ska vi hem och duscha och beroende på om jag somnar i tid idag ska jag till skolan imorron. Somnar jag inte förrän så sent som jag somnat den senaste veckan så finns de viss risk för att jag inte hör klockan imorron.
Jag vet att det beror på alla dåliga nyheter som jag fått på sistone, ligger och tänker och grubblar, det är därför ja har svårt att sova...

I alla fall, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle visa hur vi ska bo på skidsemestern tänkte jag. Vi bytade boende idag (en vecka innan avfärd :-)) eftersom det vi hae bokat först kände vi nu att det var för litet.
Nu ska ju brorsan också med så vi är ganska många.



Och detta var den enda bilden jag kunde få fram. Får helt enkelt ta massa foto där uppe istället. Skulle först bo på skilodge men bytade till dessa istället för de var en hel del större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!