Myskväll

Nu håller vi myskväll! Ola har varit inne och handlat godis (har blivit aningens för mycket godis nu i jul!) och nu tittar vi på Simpsons. Diza tycker de är så roliga fast hon inte förstår vad de säger *hihi*
Efter detta är det Anne på Grönkulla på Tv4, det måste jag se. När ja var yngre så följde jag "Vägen till Avonlea" det är ju en spinoff till Anne på Grönkulla. Jag vet att jag tittade på Anne också, men jag följde det inte så intensivt.
Sen ska jag försöka klämma in lite plugg efter det och innan sängdags. Borde ha pluggat en hel del vid det här laget, jag har bara inte orkat. Orkar bara ligga i sängen, har så ont i kroppen...

Imorron ska jag försöka komma upp i tid och ringa VC, hela familjen behöver gå till doktorn. Men det är viktigast att Diza får komma dit. Så har de bara tid till henne så får det bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!